A túa boca O noso compromiso

A súa clínica médico dental no corazón da Coruña

Alveolite dental: infección despois da extracción - Causa e tratamento
A alveolite dental é unha infección que pode xurdir nos días posteriores á extracción dun dente. Pero cal é a causa? Como é o tratamento? Aquí explicámolo.
Fisuras e fractura dos dentes: causas e tratamento dos dentes rotos
As fracturas dentais e fisuras son un problema frecuente. Aquí explicamos as súas causas, tipos e posibles tratamentos dos dentes rotos.
Solicitude de prezos de dentistas por internet - Qué debe saber
É moi frecuente que, a través das redes sociais, se nosn pregunte polo prezo dun tratamente. Qué debe saber?
Experiencia, cualificación e innovación

Con máis de 30 anos de traxectoria e situada no corazón da Coruña, a Clínica Médico Dental Pardiñas está especializada en todas as áreas da odontoloxía.
Contamos coa máis avanzada tecnoloxía e cun equipo altamente cualificado e en constante formación. A nosa Clínica é pioneira no uso de implantes dentais en Galicia; levamos desde 1989 colocando implantes dentais na Coruña e o gran número de pacientes satisfeitos avalan os nosos resultados.
O noso labor xunto coa máis avanzada tecnoloxía, permitiunos obter recoñecementos a nivel nacional e internacional, e os nosos servizos están garantidos polos certificados de calidade máis exixentes.

Todo o equipo de profesionais está á súa disposición para proporcionarlle a mellor atención médico-odontolóxica, sempre dunha maneira personalizada.

O recuncho dos nosos pacientes

• Es un dentista que transmite una tranquilidad increíble y trabaja con suma delicadeza. Me hizo trabajos importantes con los que he quedado muy satisfecha.

• 5/5
  • Paciente que se visitó con Dr. José Serapio Pardiñas Arias
  • La explicación sencilla, a mi nivel de cómo estaba y qué iba a hacerme, no tengo conocimientos sobre odontología. Y la total ausencia de molestias o dolor mientras me realizó el tratamiento. Me podría haber dormido sino tuviese que mantener la boca abierta durante esa hora. Profesional y natural .

• 5/5
  • Paciente que se visitó con la Dra. Sonia Liste Grela

Actualidade

Alveolite dental: infección despois da extracción - Causa e tratamento

Fisuras e fractura dos dentes: causas e tratamento dos dentes rotos

Ler máis

O coronavirus e a súa relación coa saúde bucal

Pode a COVID-19 provocar lesións na boca, os dentes e perda do gusto? Ten outras consecuencias? Neste post falamos da relación entre o coronavirus e a saúde oral.

Síganos

Na nosa canle de Youtube, a canle de odontoloxía con máis visitas a nivel mundial, atopará numerosos vídeos en 3D con explicacións detalladas de máis de 55 tratamentos distintos e subtitulados en 15 idiomas diferentes.

Proxecto da Clínica Médico Dental Pardiñas onde resolvemos dudas e preguntas máis frecuentes sobre temas de saúde bucodental

Labor Social

Entre os dentistas da Clínica Médico Dental Pardiñas xorde, no ano 2013, a creación da Fundación Clínica Pardiñas, co obxectivo de atención e promoción da saúde bucodental nos sectores máis desfavorecidos da sociedade no ámbito galego, contribuíndo a incrementar a calidade de vida grazas á mellora da súa saúde oral.